Sunday, July 31, 2011

our video :)



nie lah 1st time aku buat video untuk kekasih aku.. walaupun simple tp ia amat bermakna dlm hidup aku. banyak cabaran dan dugaan semase aku buat video nie..mase tgh2 buat tetibe blackout dalah 1 hape tak save..pastu terpaksela aku buat lg skali..hari yg aku buat video nie same dgn hari test highway aku..tp naseb da study skit2..then bole la jawab alhamdulillah :) insyallah if jodoh aku kekal ngn die, aku buat lg gempak dri nie ea..video tunang ke, kawen ke kann hihihhihihihi, bye~

1 comment:

  1. Sweet nye buah hati aku nie...aku ta sangka die nk post video mcm tue kt aku...mule nye die nk lawan antara aku ngn si dia nie sape lagi jiwang...then die buat aku berair mate aku bile aku tgk video yg die post tue...sayang i btol2 cinta kn..sumpah i nk bersama ngn u smpai kiter tua...insyallah klaw tda ape2 halangan..tp klaw ada halangan i akan rempuhi jugakkk ILOVEYOUSOHARD FARAH AQILAH :)

    ReplyDelete