Wednesday, February 23, 2011

shawl :)

saya teringin nak pakai shawl mcm org laen pakai. saya suke tengok kawan2 saya pakai shawl sebab muka diorg chantek2. bile saya pakai shawl muka saya bulat sebulatnya mcm bola. saya jeles + sedeyh. saya pon nak jadi mcm diorg chantek2. pakai shawl gaya SITI NURHALIZA, pakai shawl colourfull, pakai shawl dengan pelbagai design, tp...........saya tak berpeluang nk pakai cmtu, orang laen update psl shawl, saya 1 ape tak tawu alamak KAMPONG nye saya :( sape yg bole ajar saya neyy???! nak suruh pakwe ajar, mmg tak bole haraplakan. saya sedeyh...sedeyh sangat sangat...takpe 1day nnt saya akan buktikan yg saya pon bole pakai shawl mcm korunk!!






5 comments:

  1. fara..kau cntik la pakai shawl..
    siyess, ta tpu..
    lps ni teuskn pkai shawl k !!!
    ngeh!

    ReplyDelete
  2. hehehe sayang kau la suha...thanks...pakai shawl kau bole kan hehe

    ReplyDelete
  3. blh jep..
    ngee ~
    nti kite borong shawl byk3 pas2 mentukar3 k !
    ngeh!

    ReplyDelete
  4. mmg dri sem 1 kite cmtu kan...hehehehe :D

    ReplyDelete